jahajaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 2052

hej, har inte skrivit. och ärligt vet ajg inte varför.
kanske för att jag varit med elin med flera i två dagar typ. ja kanske

när det var gatufesten vann jag mamma jens och M biobiljetter, sommar med göran, till idag.
så nångång efter fem åkte vi mot staden, bilresan dit sög pga diskussssssioner och bråk kan man väl säga. ja för så va de ju. MEN iallafall.
eftersom att alla som var där hade nog vunnit fick man sitta vart man ville, OTURLIGT nog hamnade fyra killar kanske nått år yngre än mig framför oss. och herregud, började med att jag sa att ena skulle vara tyst. sen sa jens till dom, sen sa mamma till dom. alltså vilka jävla cpn, ursäkta ordvalet men vafan. håller man på sådär kan man fan inte vara riktigt uppfostrad. irriterande OJA. menmen......................
innan bion var ju jag på birsta med elin, och jeffe kom när hon jobbat klart. jag köpte mig en väska, grönblå typ. nöjd blev ja, sen skjutsade jag hem elin och for sedan mot mig. redan vid hälsohuset började moppen smårycka. jag tänkte att de inte gjorde nått eftersom det gör likadant varje gång jag startar den. när jag är vid kyrkan stannar den, och stannar och stannar. så jag rullar den hem, NU GÅR DEN INTE ENS FRAMMÅT, och jag är irriterad och skitless på det också, för vi måste ju lämna in den. och med min lilla otur kan den ju vara bort minst fem sex år eller liknande...................... vad annars

min BH från twilfit för 500 suger verkligen balle, jag tänker inte förklara men den bara gör det. min eftermmiddag har gått allt annat än frammåt iallafall.

filmen va inte jättebra, inte skitdålig heller. men dom där jävla äcklena förstörde halva filmen ungefär, sen moppen ja den gör ju som den vill, en ny bh kanske jag ska införskaffa mig och bråken jag har är bara jävligt onödiga.

varsogod till migg arga inlägg, ni njuter eller hur

BYEEEEEEEEEEEEEEEBAJS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0