1905.............

jag e smått less, så ursäkta mig litegranna.
matchen vill jag inte ens prata om, jag blir arg på mig själv och allt bara.
imrogon har vi samling halv åtta iallafall, och ikväll ska vi försöka fixa moppen, för vi tror att vi vet vad felet är nu. men det förvånar väl ingen om det inte är så bara för det. aja
hade ju vare bra att ha den nu, svårt att hitta skjuts i dessa dagar..
menmen
pappa gjorde nuggets åt mig för jag var hungrig efter matchen, sen har jag sett lite på bones samtidigt och målat naglarna gula. fråga mig inte varöfr, bara blev så.
och ajg tror det är första gången jag inte har ett fingeravtryck eller liknande på naglarna, lyckas alltid med nått sånt innan det torkat riktigt. MENMEN, lär vl sluta att det ser ut som skit.

hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0