we don't come back

mamma hämtade mig från skolan idag. jag hade ont i magen, väldigt ont i magen.
tg mig en skål med glass, åt upp den. sen somnade ja.
vaknade av att elin ringde, från thailand . måste ha låtit överdrivet trött, och ursäkta surheten på min röst.
menmen, trevligt att höra hennes röst igen. det hjälpte mig på vägen denna dag.
den är urdålig. verkligen dålig. jag är less
så passa er för mig ikväll -
ingen fara! ja ska va hemma, ensam.
mamma, micaela och hennes kompis drar och kollar på johan.
de va tråkigt sist, så jag har slutat att följa med.
snäll syster, mycket
menmen -
villll ................ e ha.. du.b.b...elsäng .......... nu
ne nu orkas de inte.
ja ska lägga mig och sova
hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0