war

nu är det lördag igen.
hade träning imorse, klev upp tio hos julia. halv elva var vi på ncc. hade träning, de gick väl bra.
men min mage dödar mig, less.
mamma hämtade mig, åkte hem. gjorde en toast, men glömde den, haha . bränd skit..
duschade, fixade och så. sen åkte ja o mamma in till birsta. hittade lite småprylar
tshirt,kjol,jeansthights, och en kofta typ.
gick in på ikea också. där blevre
matta,lampa,sängkläder, och nån grejj ja ska ha skor i . blev brare
minns inte om de va nå mer. men aja ......
kom hem, åt tacos. va jävligt hungrig, hade inte äte nånting på hela dan. inte ens frukost
satt . mat blev de . sen åkte jag och jens på macken och hyrde film. all in, den va bra. men dåligt gjord. haha
lät så fejkat hela tiden :s.
sen satt ja mig här ..
har tråkigt, och trött är ja ..
kan ju skriva ner gårdagen ..........
ja o julia drog hem till viktor efter skolan, vi hade inte kul.
sen drog dom å träna, vi gick hem till julia. beställde mat, jag fick hämta den själv. latmask julia .. ">
sen drog vi på macken, och promenerade hem igen. var hemma hela kvällen ..

nu är det krig gott folk.
vi ger oss aldrig.
sa sv ju no


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0