vesuvio

imorse drog jag mig i 45 minuter. bra sara
inser inte varför jag inte orkar ta mig upp ... men imorgon är det fredag, tack och lov.
sara behöver helg iallafall ><
hann precis till skolan, jag gick faktiskt. de var tröttsamt.. men kom fram gjorde ja
började med so, letade efter en massa fakta och skit, men de gick bra. hittade allt ja ville ha trorja iallafall.
sen hade vi nog svensk,engelska. vi satt i datasalen igen, fortsatte med tidsaxeln.
måste även skriva på den lite hemma, vet ju inte va ja ska skriva om...
hade iallafall mat sen, de va soppa, inte gott vare heller. men ja åt bröd. de dög
sen hade vi matte, rullade på där.
var inte med på gympan idag, min fot klarar inte av skridskorna. jag kunde knappt göra svanen i tisdags.
då är det ingen idé att åka heller....
så vi satt i omklädningsrummet o pratade på.
sen gick vi upp tilll skolan, 93 skulle säga hejdå till elin. hon åker ju som sagt imorron.
haha de va ju lite kul. satt oss i uppehållsrummet sen, vi satt och ansträngde oss till att gråta.
i made it, ja petade mig själv i ögonen. haha, speciell tjej
till sist hade vi iallafall biologi, sexualkunskap.
såg en film på 30 minuter, sen fick ena gruppen sluta. resten hade ett förhör.
och nu sitter jag här med joshua radin med winter, den e breaa. saramusika
mamma min hämtade mig efter skolan, åkte och handlade, vi ska gö egen pizza :)
haha. men e ja, sprang upp till pappa och hämtade fotbollsgrejjorna också.
har träning ikväll, har nästan ingen ork, huvudvärk. lite ont i foten också.
men jag är en kämpe, hahh ne.
tror några från julles lag skulle komma upp o träna idag också.
ja vi märker ju hure blir.
ja e trött. ble
igår drog vi ju in till stan, till o'learys. fast först gick vi in till elins pappa en snabbis.
sen gick vi dit ner. gick såhär snabbt. haha.
drog oss vidare till kebab city, åt en äcklig kebabrulle. huh
efter det gick vi och kollade runt bara.
sen tog vi bussen hem, ja hoppade av vid kyrkan med elin. gick till konfirmationen.
de va inte så kul.
menmen.

vi har planerat att fira jennifer och elin också, ja är pepp inför de. fan kul vi ska ha

och elin  hon drar imorron - jullen blir min räddning i två veckor nu.
men ja kommer sakna dig bby - hejdå, goodbye my friend <3:'(
haha. jag mejlar dig elin. ingen fara,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0