strike a posé

hej, nu sitter jag här med min tallrik med glass som vanligt, fast nu med en mer också. tillsammans
smakar det inte gott, men vafan ..
läser lite på blondinbellas blogg också, kollar varje dag. men ändå hinner hon skriva tre fyra inlägg imellan .
hah sjukt hur hon orkar och hinner med hennes liv, men ja gillar henne. hon e häftig, me like ..
är ensam hemma igen förresten, dom är hos micke och jenny .. ja mår ikke bra, sov när dom åkte.
såja, ville va hemma också. så ja ska inte klaga .
snart böreja my sweet sixten på mtv, dom är så jävla bortskämda dom där snorungarna.
pappa kan jag få en bil ?, också sätter dom på festa leendet, fast att dom egentligen är världens bitch. 
men då åker dom och köper en på en gång. sjukt hur vissa har det egentligen ... -.-
ja  nu har de börjat å mtv, seanm kingston äre ju föfffa n.. fast han kör ju sitt eget, sweet eighteen, ha,
trevligt för han då, och pengar har han.  o herregud.
är inte så pigg, så det lär väl bli körslaget ikväll. finalen
har inte sett ett enda gång innan, h3. men nu kör ja på stort
och juste, efter att jag och jens var på donken, det blev det tillslut. eftersom dom har godare dipp :D ha
mamma micaela och amanda kom dit också .. men iallafall, jag och mamma åkte till skopunkten efter vi äte.
köpte mig två par skor, nöjd I AM .. ho
köpte hårfärg innan också. sara kommer bli rödhårig. ser så ut på förpackningen iallafall .
aja, vi lär ju märka hur ja ser ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0