the night is young

vill bara börja detta inlägg med att jag har gått ner två kilo.

förövrigt hej. imorron är det måndag. och kriget har idag börjat.
jag kan nästan inte sluta le, fast att jag inte ens ler just nu. men inombords så ler jag.
och om ni vill veta, så har jag fixat grejjorna på rummet nu. mattan ligger där, lampan är ihop byggd av mig själv. och sängkläderna är bytt. jag va duktig. men dubbelsängen fattas, står den inte där inom kort bosätter jag mig i soffan på nätterna.
jag ska även på gudstjänst sen. döda mig
jag vill inte ens konfimera mig, ja orkar inte. jag vet inte ens säkert om det är nån gudstjänst sen.
tyckte jag hörde det i onsdags bara.......
så vi märker ju om de e nått där.
och fryser gör jag också, fan de e kallt här inne.
ja vill till pappa .
och jag vill ha mer pengar.
för nu måste det sparas inför firandet av elin o jennifer.
jag ska klara det.
men puss
för nu går jag

och jag saknar elin också
jag vill att hon ska komma hem, men det behöver hon inte
så hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0