summerlove

med lasse lindh i högtalarna och BOWLING på teven sover jag snart känns det som ..
ja försöker hålla mig vaken tills folket kommer hem iallafall ..
förstår inte riktigt varför jag ser på bowling, tycker det är otroligt tråkigt att titta på. men svensken intresserar mig. det är final, och varje gång han kastar iväg klotet gör han en underhållande min. som får mig att skratta faktiskt ..
plus att jag är galet nyfiken och undrar hur det går för jennifer, hoppas på att hon läser det här inom kort och sänder mig ett sms :) jennifer jag väntar ....
jag har gjort mig sisådär trehundra situps under kvällen. fler blir det nog, mycket rastlös och lite träning skadar ingen.
och nästa vecka då jävlar blir det dubbelträning tror jag .. ska höra lite med folk om ja kan gå ner till 94 och extraträna med dom. plus hälsohuset hela veckan. tror ingen inser hur allvarligt pepp jag är .
det ända jag pratar om nu förtiden, om att alla borde träna med mig. dom flesta skrattar,
vet inte om jag ska skratta med dom eller gråta . haha ..
men jag klarar mig, vi lär ju märka vem som har magrutor till sommarn och vem som har värsta kaggen ..
TRALALalalla .. vi får se vi får se
men jag tror mitt fina pepp kommer dämpas med tiden . snart tränar jag mindre än vad jag gör nu.
och det är jag som står där med kaggen .
NEGATIVT TÄNKANDE INTE BRA ..
nu bytte jag kanal däremot. 2 ½ män .. bättre, mkt bättre .
jag gillar inte bowling, ända gången jag är bra, och vinner. är när jag är med skolan.
är jag med mamma jens johan och micaela förlorar jag.
är jag med elin julia och jennifer förlorar jag.
så jag tappar lusten till ett ..
ge mig min talang tillbaka, eller så mabybaby att jag börjar, i helvete heller. haha
gleeeeeeumdeeeedu

en bikini ska iallafall inköpas, ska fan kolla runt lite på internet nu och kika lite.
börjar bli dags, snart 11 februari. snart sommar, ja måste förbereda mig .
hah .
förresten, är ett solarium dyrt ?
skulle vara lyx att ha ett på rummet eller nått, jag som är en blek person kan behöva ett.
och mamma som är solOLIST också, vi slänger in jens och ungarna också.
fan de va en bra idé, ska ta upp den när vi har familjemöten.
japp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0