snorunge

hehehehehej
hahahhohohhihih - har kollat runt lite på bloggar nu.
kan inte mer än att skratta åt mig själv.
alla låter så, utmärkt, strålande, och blabla. haha - jag bara skriver ner mina dagar liksom.
sån är jag då tydligen. ska föörsööka, skriva mer bloggigt :):)

sov ju som sagt hos jennifer inatt, de va ju trevligt. 'strålande', somnade tidigt och mitt i en film också.
vaknade kvart över elva imorse,
fan jag kommer inte klara av att skriva bloggigt. ja bryr mig såhäär mycket. aja
slog på en film gjorde vi, pausade den och gick ner o fikade lite.
jullen drog hem, och vi gick upp igen. fixade lite, och drog oss på hockeyn.
timrå vann dom jävlarna, höhö. träffade viktor och andreas där.
ja o julia va med dom efter också.
var hos viktor, vi hade kul. hahahahahhahahaha - mkt kul
menn e ja, ja o julia drog hem vid tio i elva från viktor iallafall.
gick hem till mamma därifrån, gick alltså.
men jag har ju börjat med träningen igen, så ja. klarar vad som helst just nu. hahah
ja blev mosad i benpressen. (Y) fint
lyckat, verkligen ..
men du aja . kom hem, fick det sista av dippen. och de va inte mycket, men ingen fara. jag överlevde.
svullade i mig lite glass gjorde ja å.
både mamma o jens somnade i soffan. så jag tog med mig datorn och drog upp.
haha. klockan är halv två nu ...
lite trött, kappt liksom. tror att jag går ner och lägger mig i soffan faktiskt ..
ja jag gör nog det.
UTMÄRKT.
:):)
goodbye
goodnight
men hejmäre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0