slitna jeans

ja hej
nu e ja här igen dårå.
en tröttsam morgon, ville inte kliva upp, inte orkade jag heller.
men vafan, sara älskar skola n............. hm ne.
men jag tog mig upp, gick ner. åt frukost! hoho, inte illa ...
gick upp. satt upp håret, dålig hårdag liksom .. he
tog på mig littegranna mascara också :) gör sån skillnad i mitt ansikte. not yot hot NOT
tråkigt jag har nu iallafall -
drog på mig nå kläder. och gick exakt tre minuter över sju på morgonen....... anteckna
det var skönt, härligt härligt ") gick långsamt, plus att de va halt.
mina skor mår inte bra då, jag halkar mig som sagt fram.
menmen .. kom tillslut till skolan, där vare ju drag. verkligen
knappt nå folk där. men ja satt mig på en bänk i min ensamthet.
då kom åhlin coox och e hm ja. vem fan vare.................
nån iallafall ~ nejdu, det var anton. haha :)
trevligt sällskap
rätt som det var kom emil förbi och gav mig en skön kommentar
'' snygg frisyr sara ..'' och viftade med fingret.
hahahahhaha ja dog. jag som hade en dålig hårdag och allt. också kommer han liksom. :s
knepig kille.
aja. hade iallafall slöjd först. drog ur allt garn ur min mössa. den skulle antagligen bli för liten ändå.
och orken fanns inte. sp jag satt mig bredvid elin och gjorde mer armband. men denn gång till vristen.
eller va de nu heter. lala - gjorde iaf två st. sen pratades det mer med emil - alltid lika trevligt dant
hade so idag också. jobbade med dramagreejjset. gick fram och tillbaka i skolan tiotusen ggr troja.
hämtade en massa kläder och skit.
haha, patrik patrik patrik. kan inte sluta skratta ...
wohoooooooo säger man. inte who.
HAHHAHAHAH - tror vi dog allihopa, ja agnes edvin och larra.
kul de va ..
menmen det löser sig nog ^
åt ingen mat, det såg äckligt ut.
hade sex och samlevnad sista timmen. de va kul iallafall.
roger tog fram den oranga lådan. hahah, han haren säkert under sängen hemma.
skulle inte förvåna mig ett dugg faktiskt.

jag kom hem. gick hem med ellen också gjorde ja, de va längesen nu faktiskt ja ens pratade med na <3
men mycket blev sagt iaf. hahahhaha - vet inte om jag ska skratta eller gråta riktigt.
kom hem, köpte mig en kebabrulle, beach 09 får vänta :)
haha ..
mätt ja blev, ska träna ikväll också.
första gången på månader gott folk.
känner mig inte ett dugg laddad, men sugen är ja ju.
ska få tillbaka det jag hade i fötterna en gång.. så löser sig dedär

hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0