rädd

hej, och ja tydligen så lever jag.
sov hos moster inatt dårå.
hade kul igårkväll. malin o andre är roliga, gull..
sov i deras soffa, så min nacke har inte mått så bra idag. he
aja, åkte iallafall med malin till skolan. de va tråkigt idag. haft hur ont i magen som helst.
varken mensvärk eller självaste magondan ja bruka ha.
skumt mkt skumt..
och mamma är kvar på sjukan. så ja sover ensam inatt - ganska skönt ändå
trött är ja också.
hade gympa, jag sprang hela tio minuter runt runt.
ja sa ja inte skulle orka, men se på fan.
sen GICK ja o julia till hälsohuset. tränade där ett tag. två timmar kanske.
hade kul, men min mage var störande.
sen släppte rolf av oss vid ishallen, sen gick vi hem.
ska in i duschen nu hade ja tänkt.
sen ska ja sova. sova sova.
hejdå

och äntligen fredag imorron. ja behöver helg
ska va med elin o jennifer <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0