pannkakor - många

hehehhej jj .
drog mig en jävla timme igårmorse, idag med. fan är trött ja ....
går ju som sagt till skolan, min mor får ju inte köra bil ännu. tröttsamt det
kom typ fem  minuter sent idag. in på minuterpapperet ba. hö
ja skolan rullade på, hade nått test. drygt vare, men ja svarade och gick därifrån.
hade hål en timme typ. satt mest, gick o åt. hade de trevligt med jullen liksom..
sen kom matten. fan va arg jag blev, kändes som om mitt liv skulle gå under eller nått.
hur fan ska jag kunna fatta dom där jävla paranteserna - en mkt använd mening idag.. trallalalla
menmen .. gick hem med juliasö idag. drog mig hem till pappa.
sen gick ja till mamma. gjorde pannkakor där. hoho, inte illa.
såg bara ut som om kanterna hade vare med i andra världskriget. haha .... de va ja ikke bra på
senare kom julia o hämtade mig. vi drog till konfan. såg film där, bara sett den sjuttiofemtusen ggr.
sen drog ja hemmåt. fick skjuts av lotta, snällt . <3
kom hem, pluggade matten. ja o mamma fixxade det, vi va bäst ..
sen satt ja mig här, och nu är ja här,.
men ska upp o lägga mig. ska sy lite till på kudden. och så
men hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0