28 januari

min mage har satt igång.
nu bara väntar jag på att mina tio dagar ska vara över. det blir inte smärtfritt
men jag fick ju som sagt mina mediciner i måndags, satt . jag ska nog överleva.

stannade hemma idag. magen nivet ^
somnade om, sov till tolv typ .. sen klev jag upp
sitter fortfarande i sov t shirten. haha .. 18 30
jag missar konfan idag, men jag dör inte. h3
men imorron kommer jag på skolan, fick nyss sms av jullen. anges hälsade att vi hade dramat imorron på son,
jag bara måste komma tydligen. ha - jaja ja kommer
har nog skridskor också, jobbigt . men ja skulle åka med mattias, det planerade vi igår iallafall.
om han inte sviker mig, men ne. de tror ja inte #)
har pratat lite med elin idag också, gudars skymning vad jag saknar henne.
men hon hade de bra, ja e glad hon slipper sverige.
här är det dramatiskt dagarna ut och in ..
aja
har tittat på kläder på nätet idag också, nätet. haha så säger jag aldrig ..
men men , ska nog köpa mig en tröja .
behöver en bikini också . överdelen blir  alltid för liten under vintrarna
men det låter bättre om jag säger att jag vill förnya mig.
så så får det låta .. he
jag ska iallafall förnya mig :)
blir bra det ..
ja o elin har ju syslöjd på hälsokulturen numera. hade de igår
alla sitter med värsta superarbetet, svårt och så.
själv gjorde jag en kudde sist. innan det har jag suttit med armband.
och igår började jag med ett dagisarbete.
som jag igårkväll satt hemma med.
nu är den klar ..
haha duktigt
kan knappast tro att jag får bra betyg för det jag gör ..
kanske ska satsa på en stickning som tar tusen år.
elller så kanske jag gör mig en matta, som är likaså ^
jaja . vi märker väl vare blir
tror jag ska dra mig in i duschen nu ..
puss o hej


leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0