17 januari

min mamma sitter mittemot mig och läser en bok, den är tydligen JÄttespännande.
stephen king ..
kanske ska ta mig en av hennes tusen böcker och sätta mig ner och läsa jag också.
ja vi märker ju hur det blir.
vaknade tidigt idag. inte klockan två vare iallafall. klev upp en stund, sen la ja mig i soffan igen.
sov där inatt, de va skönt. men jag somnade ifrån teveprogrammet jag såg iallafall igårkväll.
men det dog ingen av. har legat hela dagen och kollat på teve, tror ja somnade där en gång också.
en snabbis,
tog sen med mitt täcke upp på rummet och började städa undan lite kläder och så.
gick snabbt, tog på mig mina rosa tajta underbyxor, hahhaha
nemen jag ska ju på match. jennifer hämtar mig halv tre.
så drar vi till, ja där vi ska spela. vet fortfarande inte vilke vi möter eller vart de är. haha
men ja e laddad, lite kanske iallafall.
jag har äte en toast, känner mig mätt. skumt, ja tror min magonda är påväg igen.
önskar ja kunde springa ifrån den ibland. hahahha ...
och mamma håller nu på¨att göra lunch till mig, hon sa det till den hon nu pratade med i telen.
inte ens hungriggggg.  huh
hoppas på makaroner iallafall, det ska man äta innnan nått sportsligt har ja hört.
efter matchen ska ja hem och duscha dårå. sen tror ja vi skulle få middag hos moster min.
hahah mamma ba, hej. vi skulle vilja bli bjuden på middag hos er idag..
fint mmamma, hah - bjld in sig själv liksom..
men e ja, känner jag har huvudvärk också.
vart den kom ifrån vet ja inte. också har jag ont i axeln fortfarande.
DET ÄR IFÖRSIG KONSTIGT! ....................... fullträff
ahha

och detta inlägg var ointressantare än någonsin. ursäkta för det
men klockan är bara 13 31. så mycket har inte hänt än.
nu ska ja äta mammas mat. hejdå

och dagarna blir mindre och mindre. snart drar elin till thailandet.
huu - tur jag är en kämpe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0