follow me

menhej
fortfarande inte aktiv här, det orkas egentligen inte.
det är ju så ointressant som det kan bli här satt..
men aja. kände att sista lektionen idag för tröttsam,
minns inte ett ord av fysik iallafall ..
men ja tog mig hem iallafall, mötte far min på ica.
handlade lite, köpte även muggar till skol if, duktig I AM
kom hem, åt, sen satt jag mig här. verkligen roligt,
ånejnejnej ..
ikväll är det träning iallafall, kan behövas med min stelkropp.
det märkte vi på yogan på gympan i tisdags. hahah vilket skämt
har sutte med väskan på slöjden alla dagar den här veckan, så den är klar nu den å.
hemsk den blev, hahahahahhahah ... sne och allt dedär.
men kanske att ja tar den med på stranden, när min vältränade kropp är förberedd.
den jag skulle träna upp i vinter.
 vintern är snart slut, och jag har knappt tränat nånting.
jag är lyckad, verkligen .. ha
nemen struntsamma. måste sola nån dag å, kan ikke se ut som ett lik bredvid negerelin
på paradisbadet. de gå inte, noway.
men eja, kanske att jag ska hitta nån skjuts till träningen senare ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0