jag hatar dig

jag är inte aktiv längre, jagvet.
men aja, min o elins vecka på o'learys är slut nu iaf.
och fredagen var så jävla kul,
det var verkligen skönt att umgås alla tjejer igen. pratade om allt, skrattade som aldrig förr.
och åt mat, massor.
ser på lite oth nu,
jag önskar att det fanns nån som lucas och nathan i sörberge, men du nej det gör det verkligen inte.

imorgon är det skola också, jag vill inte. jag vill inte jag vill inte.........
men jag ska iallafall på bio med julle, det ska bli trevligt.
i taket lyser stjärnorna . tralalla

har pluggat litegranna idag också, gjorde klart svenskan.
grattis, fan blir inte mer än ett G där iallafall.
slarvigt

och jag måste på nått sätt ta mig till johan, idag.. har min väska där fortfarande.
sov där i torsdags ju, lämnade väskan där ........
gud jag vill verkligen inte till skolan, och att kliva upp så tidigt.
ja blev ju föfan van med halv åtta .
aja. det är hårt att leva. haha

funderar lite på att köpa mig nya skor också,
har ju som sagt köpt mig en jacka..
nya jeanstights hade inte heller vare fel, dom sitter fan bättre än jeans.
och ja, underkläder ....
det värsta jagvet, att prova bhar. blir så förbannad.
men den som bryr sig, otur.
för jag tänker inte skriva mer. hejppa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0