15 19

californiiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

står nu klockan på. somnade inatt vid halv fyra kanske, låg och nörda oc.
har grinat imellanåt, ja jag är känslig. ha
hade planerat den här dagen så fint, en birstadag med mor min. men ne,
hon började babbla om nån sjuklön och blablabla... sad face ju
menmen, jag överlever nog. alla mina helger i detta liv ser ungefär likadana ut ändå satt.
ligger återigen och kollar på oc, mamma ligger i andra delen av soffan. och jag är mätt.
bakade mig en toscakaka, den blev så jävla god, så jag har ätit lite av den. elikamed min mage gör ont, och den är uppsvälld. men den som bryr sig har tråkigt.
min bror kommer snart hit, så jag kanske ska ta och klä på mig och ta upp täcket. men det orkas inte,
han står nog ut. han bor ju i sin egen lägehet liksom.. tralalla
jag har huvudvärk, ont i ryggen, och ja alla andra ställen . jo i benen, grodhopp på trrningen sist.
endast 20 st, men tydligen så tog dom ordentligt.
alltid har ja ont nånstans, döless.
men imorgon är det skola, pepp IAM.
jodå. träning på kvällen , aldrig illa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0