redhead

gott folk jag erkänner , ja jag är bäst ..
klockan är nu 07 23 och jag var klar för längesen, jag e stolt över mig sj.
väntar in att klockan ska blir lite mer, sen får mamma skjutsa mig. måste förbi pappsen också,
ska hämta inneskorna. ska ju som sagt på hälsohuset,
hade tänkt sola också .. jag är dödligt rädd, tänk om jag till exempel brinner upp ?
jag kan se det framför mig ..
aja, men iallafall . vet inte alls hur jag lyckades, men jag lånade en bok av jennifer för nån dag sen.
började läsa på den igårkväll, låg vaken till tre. haha jag läste ut den..
sara slår rekord .. ha
den var inte sådär att jag bara måste få veta hur den slutar, jag bara kände för att fortsätta.
men jag höll på att somna lite då o då, men då klev jag upp och gjorde situps. HAHHAHAHA
det funkade iallafall..
har även svenskaprov idag, satsdelar .. tror att jag kan det, men inte är jag säker.
hade träning igår, slapp den va då. sprang till och med till bilen efter. ha
stefan hade försovit sig, de va lite kul även . så vi tränade med 94 95 plus fagervik. jag vettefan om alla dom är
ett enda lag nu, men jag skriver sådär .
jag fick träffa jessica iallafall, <3<3<3
men nu ska ja ta mig en tripp uppåt och väcka mor min,
simma lugnt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0