just another lonely day

men dö då
a hej . dödligt trött, & less.

var hemma från skolan idag, som sagt. trött och less. jag orkar verkligen inte skolan
men imorron sätter jag nog igång med pluggandet igen
på fredag ska min svenska in också, som om jag har ork till den. ånej
men gud va ni brydde er , verkligen *
somnade kvart över åtta igår, enligt min mammas uppgifter.
hon hade försökt få mig att gå upp och lägga mig, men gett upp efter några försök.
så jag vaknade inatt av att jag låg på soffan. med kläderna på, men kallt var det. verkligen iskallt
hittade katten bakom, alltså bakom mig också. han som inte ens får vara i soffan,
men jag antar han passar på på nätterna. smart katt dedär
har vaknat sisådär tusen gånger inatt .. men jag vaknade iallafall halv tolv idag,
tog mig upp. la mig i soffan
har legat och slöat med mamma
först såg vi den där mörkhåriga tjejens show, sen såg vi ellen degeneres show, sen oprah w.. show
roligt liv
hur mycket reklam som helst .. så mamma fick klia mig på ryggen
eja - - - -
en tallrik med makaroner och köttbullar står framför mig, jag har inte ätit nått alls av den.
orkar inte, är inte ens hungrig.  så jag låter bli
ska till pappa sen också, ska bli lite skönt ...

jag är stark som ens orkar skriva allt det här, JA
jag ser lite ut som en räka i ansiktet, men inget farligt
jag överlever, nästan ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0