I feel it in my fingers

medans emd kör sin låt som nu även gått till final i melodifestivalen, sitter jag och gör so.
mycket intressant faktiskt, men tröttsamt. vi har haft lång tid på oss. och jag började häromdagen.
det är illa iallafall. men sån är jag. HA
klev upp vid tiotiden imorse för att sedan fixa mig till en dag på birsta med elin, jeffe och jennifer.
bussen kom vid 11 55, då stog jag redo i snöstormen och frös.
kom in till birsta, och hittade mig en hur söt tröja som helst.
kunde inte tänka mig att lägga ner fyrahundra spänn på den. men den köptes i slutet av dagen ändå.
kunde bara inte låta bli. blev även en till tröja, trosor, solbrillor faktiskt, och lite smågrejjer.
de va trevligt.
på hemvägen satt vi i en fullproppad buss, som ej var långt ifrån att tippa fan.
jag hänkade på elin hem, fick ett par skor, de var mycket snällt..... me like elin hoho
men ja glömde en påse där, men fick med mig hennes ocbox hem.
den kommer nördas inatt iallafall. pyss påde
men nu ska ja fortsätta med son
älskaskolan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0