28/2 - 1748

men jennnnnnnnnifer fyller år idag, gratttis igen baby !!!! <3<3<3
fan femton år, äntligen får hon cykla utan cykelhjälm. skönt

för att nu är det snart mars. superskillnad, verkligen.
jag vill ha sommar nu, ja.

klev upp kvart i tio imorse, sen hämtade ja o jens upp jeffe o elin hos jeffe.
han skjutsade oss till birsta, och väl där köpte jag mig ett par adidasbyxor.
HAHHAHAH hur det gick till vet jag nästan inte ens själv.
ja ska trycka dom, annars använder ja dom inte. ha!
hittade en tröja också, killavdelningen, h3. menmen, skönt är skönt .. tralallallalaaaaaaaaa

mamma hämtade mig halv tre på birsta, drog hem till jens. åt, sen kollade vi på patrik 1.5.
söt film ju, haha ja gillade den.

imorgon tidigt äre det match, träningsmatch, mot söråker ..
har inte tränat senaste dagarna så hur det går märker vi ju, måste komma igång med min sit ups igen,
ja sa ju att mitt peppande skulle gå ner i att inte träna alls, haha .. är man bäst så är man liksom
och är man inte gjord av pengar så är man inte, jag hittade finfina kläder idag, i want ju

nu kanske, ja ska göra mor min sällskapis, i soffan ..
go...odby..y..y.y.y.yyy ...................... e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0