27/2 1557

melissa horn - hanna . <3
tyler hilton - when it comes
bon iver - skinny love
paulo nutini - last request
anna ternheim - what have i done
i do like it

ve ge minus på svenskainlämningen. tisaxel
som sagt, slarvigt arbete. menmen, ingen skadades av det.
åkte med mamma imorse, kändes skönt att det var fredag faktiskt. och nu är det ju lov också
så jag stog ut med dagen, ingen fara liksom.
var hamburgare på lunchen, åt lite, det gick ju ner iallafall. sen så hare väl bara rullat på.
sista timmen blev ja lite kul faktiskt, blir sådär ibland. vet fan inte själv vad som händer, haha.
sen gick ja hem, elin hängde med. men hon skulle dra nästan på en gång.
sen åt ja, spagetti och korv. det var mättande.
nu väntar jag bara in mamma, sen ska ja väl packa ihop lite.
sen drar jag mig till elin, sover där inatt. så hör av dig om du vill hitt på nå.
vi ha inge planerat än så länge.
så ja, smsa eller ring eller vafan som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0