24/2 - 1632

melissa horn - hanna. me like it
rinkbandydag, jag hade faktiskt längtat. men när man väl stog där på isen, med klubbban i högsta hugg
kände jag hur mycket jag faktiskt skämdes. vad gjorde jag där?  jag kan förfan inte ens åka skridskor..
men ja ibland är det hårt att leva, åkte på några smällar. men för det mesta vare mitt eget fel, åkte in i sargen osv..
ha, ja är man bäst så är man .. trallala
gjorde mig några piruetter, några fall och fins passningar, verkligen.
och i skol iaf skötte jag mitt jobb galant, köpte mina muggar som jag fått som uppgift.
idag hade bakat hur goda chokladbollar som helst, dom gillade ja iallafall.
saften som låg i mina muggar, smakades aldrig av mig. men vi fick in litte pengs, så det är aldrig fel.
i själva spelet vet jag inte vart vi kom. åkte ut innan finalen iallafall, är det semi?.. a kanske de
menmen , jag var fiskaren. men jag missade mina chanser, haha. lyckat.
men dom andra fick stå för målen, lika brare.
sen städade ja och några till, inte alla, EFTERSOM ATT VISSA BARA DRA.
arg jag var. HAHAHHAHA tönt
pappa min var ju inte hemma när skolan slutat, så ja drog till slöjden där ja hade hälsokultur.
håller på med nästa väska, en liten en. men iallafall,
sen fick ja åka med jullen hem, då gick ja upp till mormor. eftersom pappa ikke kommit hem,
sen drog ja till cosmos till han o johan. tröck i mig sallad där. så nu är ja mätt..
väntar nu på att ja o mamma ska till alnön, ska plugga och tvätta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0