2359

en minut gott folk, en minut
nej nu slog de över till 0000 .. GRATTIS JENNIFER, jag älskar dig vännen <3<3
sitter även och pratar med födelsedagsbarnet på msn, har pratat ut lite.
älska jennifer ...

imorron, eller som sagt idag ska ja på birsta med elin, o kanske jeffe. brodde på om hon jobbade eller inte.
men det märker vi ju.
ska köpa mig ett par adidasbyxor, haha jagmed .. herregud, inget för mig. men varför ska inte jag ha ett par ?
ha, tror fan ja ska trycka dom. ja det ska ja ..
sen vet ja inte om det blir så mycket mer, jo. present till jennifer, fan måste hitta nått bra till na ..
ska klura ut nått bra ja -

sen ska ja sova hos jens, hur roligt det kommer bli där kunde ja räkna ut för längesen.
jättekul, verkligen .....
men ja hoppas på patrik 1.5, aja
har match på söndag också, träningsmatch, mot söråker.
bettan den sötan ringde förut, hon ba, nejmen nu blev ja glad. haha
söt mamma dedär, henne gillar ja. ha <3
saknar jennifer family ju :')

haha jag ska på max nu '' - löd ett fint sms från elin. haha
är dom sjuk eller är dom sjuk  ? :D:D
kula vänner iallafall , ha

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0