16:49

christoffer stålnacke grinar, jag skrattar, och han är pinsam ju ......

skolan var dryg, den va sämst. skolLess iallafall .
men snart lov,kämpa vidare. .
på nått sätt känner jag att jag kommer få bra på engelskan nästa vecka.. ihoo, lite happy över de
fick lite information om gymnasie idag också, ganska säker på att jag vill gå media.
men långt kvar, och jag förändras hela tiden. så vi märker väl. ha
medans u2.s ljudvågor åker ut ur högtalarna, så är jag mätt.
har tryckt i mig en kebabsallad, inte en hel, men mycket. jag kan knappt gå
och nu sååååå överdrev ja.......

all deppmusik på mina favoriter gör mig likadan också.

men i morgon ska ja på birsta, det hjälper nog med kläder ska du se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0