thailand

jag börjar med att svara på alicias kommentar : jag saknar dig med!

morning morning. klockan är strax efter åtta här, på morgonen. har  varit vaken sen tre inatt, mer än så kunde jag inte sova. sov en del på planet och i bilen hit till huset. satt.

har precis ätit frukost, och jag älskar det här stället redan. helt sjukt va fint det är här.
men det har varit förseningar och vårat bagage är inte här. det är kvar i finland.
dödligt irriterande jag var igår iallafall.
så här sitter jag, utan allting.
FÖRHOPPNINGSVIS KOMMER VÄSKORNA IDAG. :@

himlen är alldeless blå, så ja tänkte gå ut och lägga mig nu. ska försöka att inte bränna ihjäl mig, hejdå.

saknar er där hemma, vi syns snart.

Kommentarer
Postat av: alicia

hahah fan va surt att väskorna blev försenade :o men skönt att höra att du trivs så är det bara på att bagaget kommer så fort så möjligt! puss

2009-12-03 @ 09:35:50
URL: http://aaliciayman.blogg.se/
Postat av: älllllin

hej stumpan! låter som om du har det fint :) hälsa alla från mig, saknar dig :) puss

2009-12-03 @ 16:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0