thailand

nu är det bara 2 dagar kvar.
det känns skönt samtidigt som det känns lite tråkigt.
menmen, vi kommer tillbaka om några år :)

jag vill bara säga att jag har fått myggbett överallt, 2 UNDER foten !?:O:s dö irriterande
på armbarna, på fötterna, på benen. på ryggen. haha hua va det klias. menmen............. jag ska inte klaga heheh

igår kom faster med sin familj, de e trevligt.
imrgon ska vi nog åka och simma med delfinerna. sen på onsdagmorgon kl 5 kommer våran taxi och hämtar oss.
kommer vara rätt slut på¨torsdagen .. haha.. har tänkt mig att jag ska gå på skolan då serru, ska bli fun o träffa alla. mitt stora problem är bara vad jag ska ha för byxor på mig, HAHAHAHHAHAHAHHAHAHA...

OCH ALICIA, SER DU NTE ATT JAG HAR SKRIVIT FLERA GGR ATT JAG LÄST UT FJÄRDE BOKEN ?!?!?! HAR DU INTE KOMMENTAR OM DET :d:d:d:d:d: VILKEN ÄÖR DU PÅ ?

tack och hejdå


Kommentarer
Postat av: alicia

:OOOO det har jag itne sett!:o hehehehhe har knappt kommit till mitten på 2an (A) vafan har du gjort på din semester då? läst läst och läst läst och läst läst kanske???????????? jag går ju i skolan och är duktig jag så jag hinner aldrig läsa :( sen när jag börjar läsa på kvällarna så somnar jag ju bara....

2009-12-14 @ 10:09:34
URL: http://aaliciayman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0