thailand

godmorgon världen, vilken underbar dag.
hahaha...

klockan är slog precis halv tio här, och jag antar att ni där hemma sover.
eller ni kanske e på fest? hehehehehe jaja :)

gårdagen var en härlig dag, förutom min mage som gör ont igen.
men jag överlever den faktiskt, försöker njuta av mina sista dagar här.
ahaha och inatt gjorde jag det kan ja tala om, julllleeeee?:)
tro inget nu, det var bara en dröm. mahahah

iaf så som jag skrev igår, låg jag o pressade heela dagen, och färg i ansiktet kan ja tala om att jag fick, haha det kan ni skriva upp. men som dom säger här, man blir brun till en viss gräns, sen blir man inge brunare. haha jag tror jag har nått den gränsen nu, och min gräns är allt annat än brun. menmen, jag försöker intala mig själv att jag blir brunare, även om jag inte blir det. haha
nu börjar gullfarmor stressa om vart mina skor ska stå, haha för pappa måste tydligen ha den platsen.
faster, kusinerna och pappan kommer ju ikväll. och dom ska rummet som pappa ligger i nu, och han ska komma och sova med mig. markus och linnea ska sova i soffan i vardagsrummet trorja, eller på golvet, vem vet?  :)
aja det ska bli kul med lite annat folk iallafall, hahah och farmor säger att det kommer bli jobbigt att få smyga runt här på morgonen i tre dagar. eftersom dm kliver upp så pass tidigt, ahah nu blev det lite mycket om sånt som inte intresserar någon. menmen, jag får skriva av mig lite.

nu hörde jag nyss av henne ''mengud det här är ju en hel väska!..'' hahahhahahaha... sen hörde jag prassel, och insåg att det var mina skor hon talade om. hehe MEN JAG ÄR DÖNÖJD ATT JAG KÖPTE ALLA. fast jag skulle velat ha antingen låga eller höga mörkblåa, och rosa. och ett par med tryck. menmen, det får bli nästa sväng till thailand. för det kommer det säkerligen bli ;);p om jag får bestämma, hahah..

aja.
nu har jag skrivit onödigt många onödiga rader, som ni får lida av när intressesmurfarna hoppar. eller hur ? :)
aja, hoppas ni har det bra, jag kommer snart hem. ses snart! tre dagar, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0