thailand

tjenahallå. efter en shoppingdag är jag på lite bättre humör, sov dåligt osv inatt satt.

idag vaknade jag strax efter 8 iallafall, typ en av två gånger jag vaknat av mig själv nu när jag varit här. känner mig dötrött nu, sov som sagt bäldigt dåligt inatt, också har jag klampat omkring och slösat pengar :) men det vare värt. helt klart.

idag kom jag iallafall hem med,
- två tshirtar, en svart, en vit. båda med rosa tryck
- ett par örhängen, stora ringar med svarta stenar. och en ploppgrej med (strasssten, hetere så ? haha ..)
- två par solglasögon, [fejkrayban] ett par bruna med fläckar, o ett par rosa.
- ett par örhängen till mormor
- 5 par skor. converse hela bunten. ett par höga vita, ett par låga röda, ett par höga svarta, ett par höga bruna, (och ett par till elin, hemligstämplat. mohahahha)

tror inte jag glömt nånting, kommer ändå knäppa kort på allt när jag kommer hem.
och lägger upp här, delar mina inköp med er. hhhhhhhhhehhhehe trevligt.

idag ska vi äta hos nån janne?
en bil kommer och hämtar oss halv sju.
så nu tänkte jag gå och fixa mig litegranna.
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0