thailand

svar på ellens kommentar
: haha. jag har det bra, och jag saknar dig med! <3<3

nu är inte inte många dagar kvar, känns det som. men det ska bli rätt skönt att komma hem igen faktiskt. speciellt att träffa alla.
men när kylan har tagit över där hemma och mina tår sticks så vill jag nog tillbaka igen, lätt.

jag har det skitbra, jag ser mindre och mindre ut som ett lik också. helt klart positivt =)
och idag har jag handlat lite mer.
bland annat nagellack (2vita,2svarta, blått & ljusrosa) för 2 spänn styck, hahaha.. obegripligt i mina öron, men så ärdet iallafall. en kam för 2kr, tre par örhängen, två klockor för 40 spänn, småsmåhårsnoddar, armband och en plånbok till jens.
jag kan ha glömt nånting, jag veneriktigt. men på fredag ska jag köpa mer skor iallafall, happy f a c e

ha det bra, saknar er

Kommentarer
Postat av: alicia

hej sara :) jag hoppas du har bra men jag förstör nu din perfekta semester med lite negativa saker här.. 1. mange har slutat i laget, han ska prata med dig när du kommer hem men du ska få en annan målvacktstränare så du ska inte vara orolig, dock vet jag ju att du har tvivlat på fotbollen på sistone vilket suger men jag hoppas du får tillbaka lusten medans du är borta, min andra nyhet är att josefin lindgren har blivit lucia! vilket är bland det hemskaste som kan hända i sörbergeskolans historia, men det ryktas om att hon har mutat sjuorna och ska därför inte få vara lucia. Vi ses snart, jag skanar dig som satan, love <3

2009-12-09 @ 21:16:47
URL: http://aaliciayman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0