thailand

svar på kommentar
julia: jag saknar dig med


goddagens , här är klockan halv fem. hemma ären nog halvelva, enligt den här datorn iallafall :)
idag har vi shoppat mera, har handlat mig en väska, två tshirtar och örhängen.  plus lite kläder till michaela och anton, men ska försöka komma iväg med pappa två gånger till :)
mina pengar verkar inte kunna ta slut, haha.. så billigt är det, kommer ju tycka det är dyrt hemma när ja kommer hem.

imorgon ska vi till en ö, känner mig sugen, solen tar tydligen mer där!! härligthärligt
också när monika och dom hr kommit kanske vi ska bada med delfiner, det märker vi väl :D

ha nog hittat min favvorätt än så länge också, schnitzel, pommes och vitlökssmör!!!! så sjukt jävla gott här, in my heart!

OCH ALICIA, vlken bok är du på ? ::D:D:D:D:D:
jag är på fyran, haha ..

saknar er därhemmma, vi syns snart.
PUSS <3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: ellen

jag klara nästan inte av att läsa :o

blir så sjuk avis!

hoppas du har de bra och jag saknar dig <3

2009-12-08 @ 22:40:48
URL: http://eelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0