söndag

heeeeeeeehejhejhejhejhej.

klockan slår halv ett om en minut.
ett ska vi hämta upp julia för att bege oss till birsta med mamma. julklappar ska handlas, frågan är bara hur mkt pengar jag har. har ingen aning sj faktiskt.

idag, eller IMORSE. vare första träningen sen ja kom hem. hahhahahahaha säger jag bara.
helt sjukt vilken kondis jag har iallafall. blev dötrött under uppvärmningen.
sen var första övningen grodhopp, gå på huk, gå sådär så man ser ut som en svan typ (minns inte vare heter), så låren var ju rätt handikappade under resten av träningen. hahaha har aldrig känt mig så stel förut.
sen skulle ja stå också, hahahahhahahahahha.................

imorgon äre måndag, fan det ska bli kul dedär. är inte ett dugg nervös just nu, men kan tänka mig att det kommer senare. jag kommer säkert börja stamma dom få orden jag faktiskt har. haha hade ju varit lyckat.
hoppas dom skrattar också, alltså åt hela soarén. det är ju det som skulle vara pinsamt om publiken inte skrattar. haha vilka bekymmer...
kommer iallafall vara på skolan hela dagen, och jag MÅSTE komma ihåg matpengar. för sånt är jag dålig på. hehehhe

men nu ska jag rulla vidare.
häjs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0