skula

hemma igen!
känns skönt ändå :) fast nu är när det är 18 grader kallt hade det varit skönt med lite värme.
mamma hade rätt imorse när jag tänkte bege mig till skolan i skinnjjacka, haha ..

måste bara säga att soaréträningarna är jävligt roliga.
dom andra verkar rätt less men jag som såg den för första gången idag skrattar hela tiden. haha, plus att det inte blir många lektioner. positivt.

bara en vecka kvar till jul, har ingen julkänsla alls. men det ska bli kul.
imorgon väntas julmacka, på lördag ska jag på nån grej på eon med mormor.
och nu tänkte jag gå och lägga mig. haha..
med tanke på att jag var vaken ett dygn innan mina fem timmars sömn inatt är jag rätt slut. satt

efter skolan gick jag élin & julia till cosmos och drog varsin sallad, eller dom tog kebabtallrik.
sen vandrade vi vidare till julia.
kändes skönt att julia hängde med också, har saknat henne ...
släppte några tårar idag på skolan också, eeeeehehehhehe <3

nu går ja, natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0