money in the bank

hallådär.

blev lite senare än vad jag hade tänkt igår. la mig lite innan två, var en massa folk här o så.
började med att läsa lite ur gossip girl boken jag fick, men la ifrån mig den när jag insåg att jag nog inte kommer fatta nånting. det är så många namn! :O:O ........ men jag ska försöka mig på den ikväll igen, bara för att liksom.
var iallafall dötrött när jag gick och la mig, och förstod att jag skulle kunna sova hela dagen idag bara ingen väckte mig. så jag ställde klockan på tio, så jag skulle hinna duscha och så. vi skulle åka lstrax efter tolv toll jens föräldrar satt.
det blev rätt precis faktiskt, när jag var klar skulle vi typ åka. så det var ju skönt.

började med att vi fick fika där, hua kanske blev lite för mkt..
så sen när middagen stog på bordet orkade jag typ ingenting. hehheheh (Y)
fick lite fina saker idag också.
bla 600 spänn till.
så nu har jag 3800. känns bra

fast imorgon ska jag in till birsta med mamma och michaela för att shoppa lite.
ska iallafall köpa ett till sänglakan, lika som jag fick igår av jens :)
till det andra täcket såklart, hahah ..
sen ska jag köpa en volym master. så hur länge pengarna räcker det vet jag inte :) haha

när jag kom hem satt jag bara på rummet först, smsade lite och så.
sen gick jag ner, då byggde jag anton rymdskepp till star wars. haha lego.
jävligt grym man är ändå, visste inte att jag hade legotalanger i bakfickan inte.

ska snart lägga mig, som om jag orkar sitta här.
jens har nog somnat inne hos anton, michaeöa ligger här i soffan och sover.
att mamma är vaken är bara chockerande, haha hon sover alltid först.
och nu ska jag gå och lägga mig, klockan är inte ens tio.
det måste vara maten som gör oss så trötta.
kanske ska trampa lite på min nya maskinsak? hehehehehhehe
ta bort lite fett skulle inte vara fel, HAHA CHAIO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0