julsoaré

gokväll!

haha jag ÄR ÖVERLYCKLIG ÖVER ATT FOLK FAKTISKT SKRATTADE.
helt sjukt vad jag skakade både innan och efter jag gjort mitt, hahahah. men ja tror jag lyckades iaf..

vi har tränat och grejjat hela dagen, är helt slut. 
måste bara berätta om hur dagen varit

: jag och några till var dom första som gick in i uppehållsrummet där vi skulle träna lite innan vi begav oss till sporthallen. ja då hade det varit inbrott. verkligen kung för oss

vi stog och spekulerade hur det hade gått till osv, haha vi hade en massa funderingar där ett tag. inget av våra grejjer var tagit iaf, så vi tog med oss dom grejjerna och drog oss till sporthallen. polisen skulle ju dit, men om dom kom det vet ja inte.
sen har vi övat och övat, börjat om och börjat om. osv.
vi köpte mat, från två olika ställen. så det blev lite strul där ett tag.

sen när soarén började, började bengt ropa på läkare.
vi fattade ingenting, men jag ska inte säga nått mer.
jag vet ju inte riktigt

sen i slutet när vi skulle visa våran fina film, då funkade det inte.
haha vi bara satt där och väntade i hundra år. men det slutade
iaf med att det inte blev någon film, men soarén gick bra. tror jag :)

o nu tänkte jag ta mig en macka.
BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0