hejdå :(:(:(

ganska drygt att bara sitta o vänta såhär...............
plus att jag vaknade alldeless efter nio imorse, irriterande.
 idag har jag iallafall packat klart, och sen gjort ingenting typ.
suttit här, ätit korv m. bröd, försökt knäcka koden till resväskan, HAHA ...
malin skulle skicka med ett lås så det där löser sig nog.

huaaaaaa va jag kommer sakna alla.
jag är typ sveriges känsligaste person som bölar varje gång jag ser ett tvprogramm ungefär. och jag kanske är världens mesigaste, haha men två veckor utan alla ju.

ska iaf bli skönt att slippa kylan, regnet, snön? ...

mina reskläder är iaf, tights, linne och en huvtröja med dragkedja, haha och sommarskor. HÄRLIGT.
vill ha det så mjukt som möjligt, men inte föör varmt heller. så det slutade såhär.
har packat med mig linnen, en tunika, och en klänning om jag inte har fel?
och två jeansshorts, och fotbollsshorts på pappas begäran. haha ...

nejnej nu ska jag vandra mig ifrån datorn hade ja tänkt.
åhhh kommer sakna alla ju. jävla skit haha
aja
ni får ha det så bra här hemma.
mejla om de är nått. PUSS

Kommentarer
Postat av: alicia

hoppas du har det bra. i miss u alredyyyyyyyyyyy

2009-12-02 @ 22:55:58
URL: http://aaliciayman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0