?

det var planerat att jag skulle gör om designen igår, men nej inte hann jag det eller. så det får bli nån annan dag.

idag äre ju som sagt nyårsafton. alla andra ska till kompisar och ha kul, själv ska jag vara hemma hos mamma. men det blir nog bra, micke och jenny kommer hit satt. det kommer nog bli lite trevligt iallafall.
blir det tråkigt kan jag lika gärna gå upp och kolla på oth, haha social tjej.

igår var jag skitduktig. riktigt stolt över mig själv faktiskt.
först la jag in alla kläder i garderoben, sen städade jag hela rummet. bytte sängkläder, slängde alla kartonger och skräp från julklappar, tog bort alla sängkläder som MAMMA lagt på MIN soffa efter en övernattning av mina kusiner för hundra år sen. flyttade sängen en decimeter :P:P kopplade in dvden och teven. ja det var väl det.
innan allt städandet provade jag yogan. HHAHHAHAHAHHA... jag kan bara inte sitta, ståa, ligga och göra det där själv.
så jag och mamma ska försöka oss på det där nån dag. för helvete vad tråkigt det var att göra det där själv, plus att jag är världens osmidigaste, haha jag kände mig väldigt dålig bara. så jag stängde av och började städa istället.
GUD VAD JAG ÄLSKAR MIN SÄNG NU. PERFEKTION

vid elva imorse drog jag och mamma och solade, sen for vi hem.
jag bytte om till utekläder, för tydligen ska vi ut med barnen ????? VARFÖR undrar jag. väldigt onödigt kan jag tycka.
jag ska färga håret, duscha och allt. och då har gästerna redan kommit. jag fattar ingenting.
och jag är den enda som sitter i underställ och täckbyxor, alla andra har gjort sig fina???
fattar verkligen ingenting.
men nu kom dom, ska rulla vidare.
gott nytt år på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0