...

hej.
och godjul

dagen har varit bra. har fått en massa fint, ja är nöjd.
känner att jag gått upp cirkus tio kilo bara idag, hahahhaa GREAT.
men det passar ju bra till mina nya yogagrejor, och min nya lilla träningsmaskin.
hahahhahaha...
känns som att jag har ett inbyggt gym på rummet, (Y)

kan ju lika gärna skriva ner allt.
ifall det inte kommer bild på allt, för det är inte garanterat.

rosa morgonrock
nagellack
pengar
kläder
vantar
yogagrejs
liten träningssak
sängkläder
parfym

och mer än så var det nog inte.
jag är redo för mellandagsrean.
ska nog köpa med en volymmaster det första jag gör, sen märker vi hur det blir sen.

imorgon väntas det att åka till jens föräldrar för lite julmys.
kanske nån klapp till, och mat antar jag.
sen kanske jag är med alicia, vi märker väl hur mycket klockan är.
förhoppningsvis kommer jag hem en bra tid, men det är förhoppningsvis....

tänkte gå nu,
hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0