funny life

har inte skrivit här så mycket på senaste tiden, men jag skriver då jag känner för det.

tänkte skriva om dom senaste dagarna, lägga in lite bilder på julklappar och julen + mer thailandsbilder + lite annat.
så det kommer lite olika inlägg efter varandra här.
börjar iallafall med att berätta om veckan.

i lördags och söndags var jag på birsta, handlade in en del nödvändiga saker faktiskt.
i måndags var jag på bio med jessica och julia, vi såg avatar.
: måste säga att först var jag osäker på om jag ens skulle gilla den. men nånstans trodde jag allvarlig att jag skulle förvåna mig själv med att faktiskt göra det ändå. så jag var lite pepp inombords på att se den, eftersom jag har hört att den är så jävla bra. filmen började, och jag tänkte hela tiden att den kanske blir bättre. före mesta fattade jag ingenting, men den var ändå inte skitdålig. men den var verkligen inte döbra heller. och med tanke på dom 2 timmarna och 40 minuterna, väntade jag bara på att den skulle ta slut. den får bara 2 av 5 popcorn av mig.
och i tisdags, igår alltså, var jag på bio igen. men denna gång med elin, vi såg 2012.
: den var betydligen mycket bättre, helt klart värd att se. plus att jag släppte några tårar där ett tag, då brukar det vara bra enligt mig. då är man så pass inne i filmen att man blir känslosam. haha .. ingen kanske fattar men a skitsamma. som det lät på elin tyckte hon också om den, så den får 4 av 5 popcorn av mig.
ochpåtalom popcorn så köpte vi blockbuster menyn. hahaha .. två stora drickor, stor popcorn och en stor snacks. så vi delade på det. drickorna tog slut, snacksen med. men det var omöjligt att äta upp popcornen. det var nästan halva kvar när filmen var slut. och då hade vi ätit en del innan filmen också. hähähä

våran gamla lärare satt bredvid oss också. ja tänkte ni ville anteckna det. haha

efter filmen tog vi bussen till timrå, och elins mamma var snäll och hämtade oss. med tanke på kylan vet jag inte om vi hade klarat oss utan henne. såå tack för de :)
när vi kom hem till elin gjorde vi i princip ingenting. elins rum var VÄLDIGT stökigt och hon hade lovat mamma sin att städa. hon började då och då, men inte mycket blev gjort. så jag tog tag i det hela och städade rummet. det enda hon ska behöva göra idag är att dammsuga. det var en del barr på golvet satt, haha jävla julgran. jag slängde ut den också, tyckte det var dags.
la fram en del hon ska ha med sig till fjällen också. hon åker ju imorgon med simon familj, så jag skrev lappar och grejjer så hon inte skulle glömma nånting. hoppas hon klarar det, haha good luck.
efter städningen slog vi på gossip girl, elin sov efter fem minuter kanske. så jag kollade själv tills jag inte orkade mer, slog av och somnade efter cirkus 30 minuter kanske.
blev väckt av att hon studsade i sängen, hon orkade inte peta på mig sa hon. haha klockan var då halv ett. hur ska detta gå när skolan börjar undrar jag....... hehehhe
vi gjorde frukost, och får sedan in till birsta en snabbis för att handla nånting till simons mamma. sen for vi hem, elins pappa kom och hämtade oss. släppte av mig, och nu är jag här.
ska till mamma idag, längtar faktiskt. tänkte ta tag i teven och koppla in lite saker ochsåvidare.

bjuder på lite bilder sen gårdagen, elin gör sig redo för fjällen. haha




 
en av mina snygga vänner (L)(L)(L):):) me like yoooou baby

 
- för att vi, är vi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0