älska lov

jag ska fixa ny design, lovar.
ska bara få hit kameran till dadi, då kommeru lite
nyare bilder. tänkte inte leva på dom gamla längre

iallafall så sov jag hos jennifer inatt, vi hade det väldigt trevligt. nångång efter tre släckte vi lampan iallafall, innan de låg iallafall jag och kollade på bridget jones dagbok. ahhahahah längesen jag skrattade så mycket.
blev väckt av att jag fick sms, elin var i farten. haha nejmen vi skulle faktiskt på birsta. så vi bestämde tid och så, sen vandrade vi tillsammans till busshållplatsen.
väl där inne var det självklart väldigt mycket folk, men inget kunde stoppa oss inte =)

har iallafall kommit hem med
sängkläder, halsduk, gråa jenastights, volume master, oth säsong 3/4, trosor, skärp, örhängen,
under domr här två dagarna som tillbringats på birren.
känns som att det är nånting mer, men antar att det inte är det,
nu tänkte ajg gå och lägga mig och kolla på oth.
BYE suckers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0