23dje

gokväll.

känner mig dötrött, men vill inte gå och lägga mig. ska sitta här så länge jag kan, annars vaknar jag så jävla tidigt imorgonbitti. det vill vi inte.

sov hos julle inatt, o igårkväll var vi och såg film hos martin. somnade dock under andra filmen, hehehhe.
och kallt vare när vi skulle hem, haha fan va snabbt vi gick. och smärtan bara vällde genom kroppen, men idag känns träningsvärken gudomligt mycket bättre. har gått och lidit sen i söndags ju...

mamma ringde och väckte mig imorse, efter det kunde jag inte somna.
jens hämtade mig senare, for hem o duschade. haha hua mitt hår var äckligt värre.

har inte direkt gjort nått speciellt under dagen.
städat på rummet. hämtat grejor hos pappa. ätit, duschat, och lockat håret.
sen har jag bara suttit typ.

ska slå in dom sista julklapparna imorgon, städa det sista. fixa mig. och sen vid två kommer folket.
ska nog bli trevligt

ska färga håret också, äntligen blir jag mörk igen.


iho.

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0