tisdag

vaknade för tio minuter sen typ, av att en fjäril fladdrade med vingarna mot fönstret, haha ... :s
idag äre match iallafall, ska bli kul hopppas ja. innan det ska ja hämta moppen, hoppas den är bättttttre, lite sadface utan den ju. jag måste ju gå överallt typ, ILLA .. haha

igårkväll när mamma väl kom, låg vi och pratade om va jag ville jobba med, haha gud vilka ideér man kan ha. allt möjligt  jag skulle kunna tänka mig. undra om man kan vara allt ? reseledare, läkare, fotograf osv. det hade varit lite smått coolt om jag varit allt, skulle nog vilja bli piercare också på samma gång, whyy not. HÄHÄ

nu ska jag fortsätta äta min glass, nu när den är ätbar så att säga.

hedå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0