trallalalal sisådär halvtvå på natten

jag sitter här än, haha ...
måste nog börja lägga mig tidigt nu näre bara är en vecka kvar till skolan börjar, annars kommer jag aldrig klarar mig. HÄHÄ..
nejmen jag e fan pepp inför skolan, känns ganska bra att börja igen. känner att sommarlovet har varit bra, men att jag ändå inte har passat på att göra nått kul, och nu är det ju försent. det får kanske komma nästa år, ja vi får se hur det är och blir då. när jag väl har gått en månad eller nått så kommer jag nog saknar sommarlovet, att inte behöva tänka på betyg och så vidare. för det är jävligt skönt ändå, men å andra sidan är det skönt att börja plugga igen. få allting gjort liksom, det är ju faktiskt sista året på sörberge och det här året vill jag ha roligt. vi kommer ju trots allt skiljas åt sen, haha ja låter töntig, men vafan vissa kommer man ju aldrig prata mer med. vi har ju faktiskt gått med varandra sen fyran, också bara splittras allt sen, sorgligt det låter...............
nejmen nu ska ja skärpa mig i nian, njuta av det sista år vi har och göra bra ifrån mig. för annars kommer jag ångra mig sen, det vet ja.
även om sörberge är cp och det är myror överallt, är det självklart nånting ja kommer sakna senare i livet. jag har inte fel, det kan ja bara inte ha. haha ... nog om skolan -

iaf så sitter jag här i soffan och kollar på idol, 2007. HAHAHHA VA DÅLIGA VISSA ÄR,
- men jag sara svensson vill pierca mig.
i tungan, det är dagens dröm, och gårdagens. men då har jag också en önskan, gör min tunga normal för i helvete, vad har jag gjort gud för att få en missbildad tunga?!?!?:O:O::S:S:S: ....................... haha va onöjd och förbannad jag är, men jag ler ändå, jag skrattar åt mig själv och min jävla tunga. mohahahhahahahahahahhahahahahah lyckat
MEN jag har en idé, jag ska gå till ett sjukhus, eller mamma får skjutsa mig. men mamma skjutsar mig till ett sjukhus, vi träffar en läkare, och jag berättar om alla mina ''problem'' med tungan, sen tar han, eller hon kanske ? en skalpell iallafall, och skalpellerar eller skär kanske man säger, ja skär där under, nivet den där grejjen, ja nu va det heter. den ska bort, ANNARS GÖR JAG DET SJÄLV, FULLT ALLVAR HÄR !!!!!!!!!!!!!!!.......................... :@
lär sluta med att jag ligger på golvet med otrolig blodförlust, kan se mig själv på första sidan i tidningen, ung flicka, tjej eller kanske till och med en början till kvinna, ligger svårt skadad på sjukhus efter ett misslyckat snitt, I TUNGAN. hahahahahha nu ler jag och skrattar inombords.
jag har faktiskt problem med den, och nu är ja lika allvarlig som förut. folk säger att jag ibland pratar utan att röra tungan ?? mhmmm okej ?!?!?.. haha, och det leder till att man inte hör vad jag säger. jag sluddrar och babblar om vart annat och så vidare. sen säger alla, va?! är det så det ska va frågetecken!............ när jag läser högt sluddrar jag som aldrig förr, sjukt fult och irriterande. jag vill ju ha mina mvg:n i muntlig redovisning. men min tunga hindrar mig.. sad face

jag ska fan tvinga läkarjäveln , nu är det krig kära gud. fuckEr

 ......
mitt nästa mål i livet!..... tack och bock för det

sen vill jag ta mer hål i öronen också, där har jag tack och lov, inga problem. där kan ingenting stoppa mig.
eller, jo, fast .. min mamma, hehehehhehehheheheh. kanske ska starta krig med henne också. haha vilka planer jag skapar. härligt

 

jag vill ja vill jag vill ja villl!............................

nu har jag lättat mitt piercinghjärta. HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0