söndag

heartless går på repeat här hemma iallafall, med the fray. gudomligt

har sovit på alnön inatt så det är därför jag inte har skrivit. igår iallafall, åkte jag jens och m in på birsta, m skulle köpa nån present, och jag tänte gå runt lite sj. började med att jag köpte ett armband man gör sj på panduro, sen ett linne på gina också, ett svart bara. sen for vi hemåt till jens, han flyttar ju till oss om en sekund ungefär, kanske jag kommer sakna den dör lägenheten ändå, det får vi se ..
menmen, började pyssla lite med armbandet när ja kom hem, insåg att jag inte hade den skickligheten till att göra det rätt. så det blev lite hit och dit, haha. jag förstörde en grej med tången, också lossnade en grej idag, men än lever det (Y);)
vi såg nya wallander igår, tjuven. den var en av dom bästa enligt mig, men jag sa redan i början vad som kommer hända osv, undra v
em som hade rätt. tralalallal ... lite för förutsägbar, hetere ens så ? hm aja
sen såg vi män som hatar kvinnor , jens hade inte sett den så vi såg den igen. den är typ grym, lite iaf.
jens och m gick och la sig, jag slog på teven igen eftersom ja inte kunde sova, sen slog ja av och somnade tillslut. vaknade imorse nångång efter att jens och m åkt på hennes samling, hon hade match mot timrå, oavgjort blev det iaf. sen släppte mamma av mig på birsta, skulle egentligen köpte en converse väska, men ångrade mig och köpte svarta jeanstights, (ÄNTLIGEN!!!!!!!) linne och nytt armband material :) haha gud va pysslig ja låter, men en dag ska jag vara proffs. för det är jag mil ifrån nu må ja säga  , HÄÄHÄHÄH ....................
tillslut kom mamma och jens, vi åt på donken och for sen. tog bara en naturell burgare och milkshake. förvånande nog blev ja mätt ?:S::SS::S menmen, det är bra det iallafall, för imorgon börjar min och mammas nyttiga liv. önskar mig sj lycka till.
hon har köpt ett badkar också, mamma alltså. och en ny dusch, hon insåg att hon inte orkade göra det vi tänkt från början. och det förstår ja, hon har kämpat med det här huset sen vi flyttade hit typ. så det bliv bara dörrar istället, ig gör det ingenting, vi kommer ju både ha dusch och badkar nu satt.
OCH I VECKAN FÅR JAG MIN EFTERLÄNGTADE DUBBELSÄNG, så nu är bara att komma och sova gott folk, (A) -HÄHÄHÄÄHHÄHÄÄÄÄRLIGGGGGGGGGGGT........... jag är smått happy, märks en aning

kom hem för en stund sen , ska på tträning vid sju också. sen äre bara hem duscha o sova, för imorgon ska ja upp, skolan väntar......

hedå nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0