J

ingen är felfri, men
folk förändras. vi också

jag orkar inte alla jävla tjaffs hela tiden,
jag fattar inte vad som håller oss kvar här.
hur mycket ska vi behöva gå igenom egentligen,
räcker det inte nu ?

allt vi gjort tillsammans,
alla dagar vi har funnits där
och gråtit i varandras armar.
det betyder ingenting idag, verkligen ingenting.
och skyll inte allting på mig nu, säg inte att
jag säger och gör fel hela tiden.
- jag vet som sagt
inte vad jag ska göra med dig, du har inte hört av dig på hur länge som helst, du har alltid nånting för dig och det är samma visa om och om igen. jag bara väntar på dig, men du kommer ju aldrig. är det så jävla konstigt att jag vill umgås med dig, är det verkligen det?
du borde ta dig en jävla funderare på hur du vill ha det, för jag har ingen kämparglöd kvar till dig. jag klarar det aldrig ensam, hur mycket jag än har försökt.
det är en jävla pina utan dig, det är rent ut sagt ett helvete att veta att du inte finns här. men nu orkar jag inte mer, och det borde du förstå själv också.

du får mig att skriva utropstecken, jag skriver aldrig, verkligen aldrig utropstecken.
jag är arg
jag vet att jag är dödligt hård just nu, och även om du läser
det här eller inte, så får du fan ta det. för jag står inte ut!


sur eller ej, det är vilket som. men det tar jävligt jävligt hårt när du säger att du inte bryr dig. jag har inget annat att säga än tack. jag har berättar hela mitt jävla liv för dig, men vad får jag tillbaka. jag vet hur du är, men jag känner dig inte längre.
jag ser dig som en förlust, men nu tar jag tummen ur röven och gör nånting åt saken. jag tänker inte sitta här och bara se på, tack och HEJDÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0