torsdag

hej torsdag. jag är trött, vilken nyhet va ... ?

sov hos julia iantt, vi drog till shell och köpte oss onsdagsgodis, hur mkt som helst. vi åt knappt upp hälften. hur mätt som helst blev ja, och sen somnade ja.
vaknade imorse, va lite arg också, haha ursäkta.. men julia är dödligt svår o få upp på mornarna. hua vilket jobb det är *
sen hämtade ja upp elin hos simon, sen vidare o ta upp julia. sen till skulan.
dagen har rullat på som dom andra dagarna.
det var ingen hälsokultur idag heller, så vi fick sluta tidigare. men då var fotograferingen självklart 40 minuter efter vi slutat. så de va ba o vänta. jag stog vid mattias, haha lite fint sådär :))). nejmen mitt ansikte lär ju se majsigt ut, äckel.

torpshammar lämnade wo, så ingen match idag. och inte verkar jag orka måla heller, har ont och förresten så regnar det också. ska snart äta.................. vi får se hur mkt jag får i mig med min mage. hähä

IMORGON BLIR DET MJUKISKLÄDER. lätt
har varit duktig o haft jeans och grejjer hela veckan, så nu är det dags föfan.

- har läst lite bloggar också, typ sådär 20 stycken. den ända som inte uppdaterar är viktor, kanske ska säga åt honom. nja vi får väl se hur ajg gör på den fronten.

hedjå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0