torsdag

hej.

jag var ju hur pepp som helst inför träningen, men då kommer ju inte mange, vi skulle ju ha nån egen övning osv. så då blev det en massa tråk typ, tränade med 95. och min förskylning täpper förfan igen alla hål på kroppen, hähä .. men de är irriterande
och inte vill jag stå över heller, i längden fungerar inte det för mig. haha .. aja
haar suttit med ymans bloggdesign några timmar också. nu är jag klar, så nu är ja sugen på att göra om min header, den e ja in nöjd me alls. sååååå nån dag kanske jag gör om den. har ju inga nya bilder på mig, har ju ingen kamera alls. ibland äre inte lätt eller, haha ..
menmen,
ska väl dra mig mot sängen och dejta teven eller nått.
först gå igenom andras bloggar och läsa vad som hänt i deras liv idag. kanske nått dramatiskt, kanske inte.
sen slår ja nog på en rulle, telen är med i högsta högg, eller a den ligger på garderoben. jag svarar iallafall om det ramlar in ett sms.
idag ska ja somna tidigt.
imorgon e de ju selånger med vänner. längtar <3
natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0