torsdag

hej, har suttit med dom två senaste inläggen ett tag. haha .. aja

vaknade imorse nångång, innan pappa ens hade åkt på jobbet, och det är tidigt. somnade om snabbt, och vaknade senare av att det ringde. vem det var det vettefan, för jag orkade inte gå ner för stegen och svara inte. idag vet ja inte va ja ska göra faktiskt, har iallafall träning vid halv sex, så nu ska det tränas, hoho jag e fan lite pepp ...
tror ja skulle ha lite med mange idag, det märker vi.
ne nu ska ja ta mig nånting och äta kanske. jag e ju själv idag igen, så ja ..

hedå

Kommentarer
Postat av: aaliciayman

GILLAR DIN NYA DESIGN!!

2009-08-13 @ 14:15:14
URL: http://aaliciayman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0