tjosan

jag kunde inte gå härifrån, jag försökte, men nej. nånting stoppade mig.
hähähähähähä ........................ juste jag ksulle kolla min statistik,
det var den som höll mig tillbaka. haha

också vill jag bara berätta om igår eller vilken dag de nu va, ja nånting.
iallafall, så när jag kom hem från elin så var jag ju ensam hemma. jag gick in i lägenheten och gjorde ja nånting, minns inte riktigt. sen gick jag och låste dörren, satt igen spärrgrejen och satt mig vid datorn. det bankade på dörren och jag tänkte liksom, det kanske är elin. men då hör jag hur det rycker i handtaget och att nån ta bort spärren. hjärtat typ vände på sig fem gånger och jag blev livrädd. jag tänkte att nej nu blir jag dödad! haha ...
det visade sig att det var dampelin, hon skrämde verkligen livet ur mig. men iallafall, jag fattade inte hur hon hade kommit in. för hon har inte nyckel, och jag hade ju låst dörren....
enligt henne vare öppet och att jag bara satt på spärrgrejen. då hade jag på nått sätt FÖRTRÄNGT att jag låst en gång innan jag ''låste'' igen. haha så då jag ''låste'' låste jag upp igen. men alltså tjena guden va jag blev rädd, jag trodde det var nån tok som gjorde inbrott, I MIN LÄGENHET, PREcIS I MIN LÄGENHET.
sjukt läskigt ju

det är hemskare i verkligheten än här på blogg.se SÅKLART!
...........

ville bara få det ur mig,
bra tack o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0