tisdag

hej hallå och tjena.

somnade nån gång inatt hos elin, jag blev lite övertrött och var sjukt irriterande kände ja, haha menmen ... idag när jag vaknade låg elin med datorn i knät, alltså var hon vaken. inte långt efter gick vi upp för jakt efter frukost. slutade med att vi stekte på två hamburgare. fast vi fick slänga två också, och det skyller jag faktiskt på stekpannan, hamburgarna såg ut att ha varit med i andra världskriget. synd om dom ....................... buhu
nejmen dom va fan god när jag väl klarade av stekningen, och elin hade fixat bröden galant ;) sen gick vi ner , jag gjorde lite vackra ändringar på elins computer medans hon duschade. sen bagav vi oss till birsta, med hjälp av yvonne, elins mammma alltså. ja vågade inte ta moppen, den har ju sina svårigheter och problem den också. det är inte alltid lätt
elin köpte en dösnygg skjorta typ, och armband, niceniceniceeeeee olalallala ...
själv fick jag med mig ett NÄTLINNE hem. annorlunda och kanske inte ens snyggt. jag vet inte, jag brukar inte gå i nätlinnen så jätteofta, haha .... jag kanske startar en nu trend på sörbergeskolan. tänk om fjortisarna går för långt, hoppas dom förstår att dom ska ha nånting under linnet. inte bh, utan nånting mer heltäckande. haha nu fastnade jag här i mitt nätlinnesnack, aja.
efter knappt två timmar inne på birsta blev vi less. yvonne kom än en gång och hämtade oss. sen tog ja moppen hemmåt, för lite mat sådär. makaroner och köttbullar. aldrig fel det inte

om exakt 34 minuter ssssska ja stå vid blomsteraffären. för då kommer mange himself och hämtar upp mig. jag ska kolla, buhuhuhuhuuhuhuhu ..................... på våran match, haha men jag klarar mig nog.
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0